Stačí se přihlásit do Energie24 a hned víte vše o své spotřebě.
Co všechno s Energií24 zvládnete?
Platby a zálohy
Přehled o všech fakturách a platbách za energie najdete na jednom místě. Každou z faktur lze kdykoliv stáhnout ve formátu PDF. Nemusíte řešit žádné papírování – tím navíc šetříte naši přírodu.
Odkudkoliv a zdarma
Služba Energie24 je poskytována zdarma našim klientům, kteří odebírají elektřinu nebo plyn.
Změny snadno a rychle
S přehledem si změníte zálohu, aktualizujete kontaktní a platební údaje nebo nahlásíte samoodečet. V Energii24 vše vyřešíte online, například si nastavíte upozornění na změny času nízkého tarifu.
Vše online
V portálu Energie24 najdete díky zákaznickému programu E.ON Bonus exkluzivní slevy na nákupy a zážitky.
Mějte své energie pod kontrolou
Registrace do portálu Energie24 je hotová raz dva. Ještě dnes tak můžete řešit své energie online, třeba při cestě z kanceláře.
Služba Energie24 se bude hodit všem zákazníkům E.ONu, kteří odebírají elektřinu nebo plyn. Je to šikovný pomocník pro všechny domácnosti a pro podnikatele, kteří využívají elektřinu ze sítě nízkého napětí.
Zabere to jen chvilku. Nejdřív vyplníte registrační formulář a vytvoříte si profil. Obratem vám pošleme potvrzovací e-mail s odkazem pro přihlášení do služby Energie24. Kliknutím na tento odkaz dokončíte úvodní registraci.
K ověření identity je nutné v registračním formuláři vyplnit správnou kombinaci identifikačních údajů, které najdete na každé faktuře. Jde o zákaznické číslo a EAN nebo EIC kód.
Pokud od nás odebíráte elektřinu nebo plyn na více odběrných místech, stačí zadat kombinaci správných údajů jen pro jedno místo spotřeby.
Napište nám na info@eon.cz a my se na to podíváme. V e-mailu uveďte jméno a příjmení, pod kterým jste se registrovali a pro jistotu nám napište ještě jednou e-mailovou adresu, na kterou máme potvrzení o registraci poslat.
Ano, heslo můžete měnit po přihlášení do portálu.
Můžete si ho obnovit pomocí tohoto formuláře.
Nebudete. Služba je pro všechny zákazníky E.ONu zdarma.
Napište nám na info@eon.cz a my se na to podíváme. Nezapomeňte uvést kódy EAN nebo EIC odběrných míst, která v portálu nevidíte.
Napište nám na info@eon.cz a vysvětlete, s čím konkrétně máte problém. Rádi vám s tím pomůžeme.