Přišla mi faktura
Přišla vám faktura a potřebujete s ní poradit? Podívejte se na nejčastější otázky, na které se nás zákazníci ptají.
Fakturu vystavujeme, jakmile od vašeho distributora dostaneme odečet stavu elektroměru nebo plynoměru. Termíny se každý rok liší podle toho, kdy distributor měřidla odečte. Proto každý rok můžete dostat fakturu o pár dní dřív, nebo později.
Termíny odečtu elektroměru nebo plynoměru na vašem odběrném místě si můžete zjistit přímo u svého distributora:
- EG.D, a. s. (člen skupiny E.ON)
- ČEZ Distribuce, a. s.
- PREdistribuce, a. s.
- GasNet, s. r. o.
- Pražská plynárenská Distribuce, a. s.
Na koho se mám obrátit, když nesouhlasím s vyúčtováním?
Pokud se na faktuře objevilo něco, s čím nesouhlasíte, využijte formulář pro reklamaci v Energii24, nebo nám napište e-mail na info@eon.cz.
Pomohly vám informace na této stránce?
Děkujeme za váš názor, který využijeme k dalšímu vylepšování našich webových stránek.
Děkujeme za váš názor. Rádi informace vylepšíme, pokud nám poradíte jak. Nepište nám sem ale prosím konkrétní požadavky, ty vyřešíte jedině přes info@eon.cz
Všechny faktury
na jednom
místě