Reklamace
Zabýváme se každým problémem
Každý dělá chyby, i nám se to může stát. Nenecháme vás ale napospas omylům. Všechno, co se vám nebude zdát fér, s námi můžete řešit na několika úrovních.
Jak podat reklamaci
Pokud vám na faktuře něco nesedí, nejrychlejší je podat reklamaci online přes portál Energie24. Jakmile k nám dorazí, všechno zkontrolujeme a výsledek vám dáme vědět co nejdřív. Nejpozději to bude ve lhůtě podle zákona.
- Vyplňte online formulář
- Pošlete nám reklamaci poštou na adresu:
- E.ON Česká republika, s.r.o.
Středisko služeb zákazníkům
Poštovní přihrádka 54
656 54 Brno
Abychom vaši reklamaci mohli vyřešit co nejrychleji, připojte k ní prosím následující údaje. Najdete je třeba na faktuře.
- Identifikační údaje, tedy jméno, příjmení, adresa,
- zákaznické číslo, číslo místa spotřeby nebo kód EAN,
- pokud reklamujete vyúčtování, napište nám i číslo faktury nebo variabilní symbol,
- pokud reklamujete měření, uveďte číslo elektroměru nebo číslo servisní zakázky. Můžete přiložit i aktuální fotografii se stavem měřidla.
S jakoukoliv záležitostí, kterou s námi potřebujete vyřešit, se obracejte na naši Zákaznickou linku.
- Navštivte nás osobně na našich pobočkách.
Už jste vyzkoušeli zákaznickou linku i reklamaci, ale pořád nejste spokojeni s naším řešením? Pak můžete podat stížnost.
Znovu všechno zkontrolujeme a prověříme, jestli jsme postupovali správně.
- E.ON Česká republika, s.r.o.
Management stížností
Lidická 36
659 44 Brno
Ombudsman chrání práva našich zákazníků. Pokud už jste vyzkoušeli všechno od zákaznické linky až po podání stížnosti, ale pořád si myslíte, že jsme nepostupovali správně, můžete se obrátit ještě na něj.
Ombudsman vaši záležitost znovu přezkoumá. Podívá se nejen na to, jestli všechno proběhlo podle předpisů, ale taky jestli jsme postupovali v souladu se zájmy zákazníka a jeho právy.
Jak náš ombudsman pracuje
- Ombudsman vám potvrdí, že vaši zprávu přijal. Může ale nějakou dobu trvat, než pro vás bude mít řešení. Každou stížnost totiž osobně přezkoumává ve spolupráci s kolegy na příslušných pracovištích.
- Jeho úkolem je mimo jiné prověřit všechny dokumenty i údaje v informačních systémech. Někdy zkoumá okolnosti přímo na místě, o které ve stížnosti jde.
- Jakmile svou práci dokončí, ozve se vám s tím, k čemu dospěl a proč.
Romana Sokolová
- ombudsman@eon.cz
- +420 733 670 534
- Romana Sokolová
E.ON Česká Republika s.r.o.
F. A. Gerstnera 2151/6
370 01 České Budějovice
Na Ombudsmana se můžete obrátit v případě, že se vaše záležitost týká jedné ze společností E.ONu, tedy E.ON Česká republika, s. r. o., E.ON Energie, a. s. nebo EG.D, a. s. Druhou podmínkou je, aby vaše podání nebylo předmětem soudního sporu nebo správního řízení.
Řešení sporů
V některých případech si sami neporadíme. Pokud dojde ke sporu mezi námi jako dodavatelem a vámi jako zákazníkem ohledně dodávky plynu nebo elektřiny, bude celou záležitost řešit Energetický regulační úřad.
Pomohly vám informace na této stránce?
Děkujeme za váš názor, který využijeme k dalšímu vylepšování našich webových stránek.
Děkujeme za váš názor. Rádi informace vylepšíme, pokud nám poradíte jak. Nepište nám sem ale prosím konkrétní požadavky, ty vyřešíte jedině přes info@eon.cz
Řešte své
energie
online