Reklamace

Tady se dozvíte, jak se s námi spojit, když se vám něco nebude zdát v pořádku.

Zabýváme se každým problémem

Každý dělá chyby, i nám se to může stát. Nenecháme vás ale napospas omylům. Všechno, co se vám nebude zdát fér, s námi můžete řešit na několika úrovních.

Jak podat reklamaci

Pokud vám na faktuře něco nesedí, nejrychlejší je podat reklamaci online přes portál Energie24. Jakmile k nám dorazí, všechno zkontrolujeme a výsledek vám dáme vědět co nejdřív. Nejpozději to bude ve lhůtě podle zákona. 

Pošlete nám reklamaci poštou na adresu:

E.ON Česká republika, s.r.o.
Středisko služeb zákazníkům
Poštovní přihrádka 54
656 54 Brno

Abychom vaši reklamaci mohli vyřešit co nejrychleji, připojte k ní prosím následující údaje. Najdete je třeba na faktuře.

  1. Identifikační údaje, tedy jméno, příjmení, adresa, 
  2. zákaznické číslo, číslo místa spotřeby nebo kód EAN, 
  3. pokud reklamujete vyúčtování, napište nám i číslo faktury nebo variabilní symbol, 
  4. pokud reklamujete měření, uveďte číslo elektroměru nebo číslo servisní zakázky. Můžete přiložit i aktuální fotografii se stavem měřidla.


S jakoukoliv záležitostí, kterou s námi potřebujete vyřešit, se obracejte na naši Zákaznickou linku.

Navštivte nás osobně na našich pobočkách


Už jste vyzkoušeli zákaznickou linku i reklamaci, ale pořád nejste spokojeni s naším řešením? Pak můžete podat stížnost.

Znovu všechno zkontrolujeme a prověříme, jestli jsme postupovali správně.

E.ON Česká republika, s.r.o.
Management stížností
Lidická 36
659 44 Brno

Ombudsman chrání práva našich zákazníků. Pokud už jste vyzkoušeli všechno od zákaznické linky až po podání stížnosti, ale pořád si myslíte, že jsme nepostupovali správně, můžete se obrátit ještě na něj.

Ombudsman vaši záležitost znovu přezkoumá. Podívá se nejen na to, jestli všechno proběhlo podle předpisů, ale taky jestli jsme postupovali v souladu se zájmy zákazníka a jeho právy.

Jak náš ombudsman pracuje
Ombudsman vám potvrdí, že vaši zprávu přijal. Může ale nějakou dobu trvat, než pro vás bude mít řešení. Každou stížnost totiž osobně přezkoumává ve spolupráci s kolegy na příslušných pracovištích.
Jeho úkolem je mimo jiné prověřit všechny dokumenty i údaje v informačních systémech. Někdy zkoumá okolnosti přímo na místě, o které ve stížnosti jde.
Jakmile svou práci dokončí, ozve se vám s tím, k čemu dospěl a proč.

Romana Sokolová
ombudsman@eon.cz
+420 733 670 534
Romana Sokolová
E.ON Česká Republika s.r.o.
F. A. Gerstnera 2151/6
370 01 České Budějovice

Na Ombudsmana se můžete obrátit v případě, že se vaše záležitost týká jedné ze společností E.ONu, tedy E.ON Česká republika, s. r. o., E.ON Energie, a. s. nebo EG.D, a. s. Druhou podmínkou je, aby vaše podání nebylo předmětem soudního sporu nebo správního řízení.

Věříme, že každý spor se dá vyřešit. Jak to bude probíhat, se dozvíte tady.

Řešení sporů

V některých případech si sami neporadíme. Pokud dojde ke sporu mezi námi jako dodavatelem a vámi jako zákazníkem ohledně dodávky plynu nebo elektřiny, bude celou záležitost řešit Energetický regulační úřad.

Pomohly vám informace na této stránce?

Řešte své
energie
online

Portál Energie24

Už nemusíte chodit na pobočku nebo volat. Stačí se přihlásit a vše si vyřešíte online. 


Víc o portálu Energie 24

Mobilní aplikace E.ON

Své energie nosíte v kapse. Máte je tak pod kontrolou odkudkoliv. 


Víc o mobilní aplikaci